با سلام خدمت دوستای گلم

تنهایی

با سلام خدمت دوستای گلم

ممنــــــــونم از دوستان گلــــــــــــــی که میان بهم سر میزنن و نظر میـــــــــــدن،

من به دلایلی دیگه نمیام  ..

با آرزوی موفقیت برای همتون . . . خنده



نظرات شما عزیزان:

بردیا
ساعت21:15---18 آبان 1392
سلام سلام سلام بهنونه اهوی مفقود شدی رفت نمیگی دلمون برات تنگ میشه ها ؟! این کیه آوردی تو وبت نویسنده کردی مهلا خنگ رو میگم ااا ببخشید عزیز دلم هههه مانیا رو میگم همش آدمو دعوا میکنه

میبوسمت از راه دور
پاسخ: خنگ خادتی کفاصد بردی میکشمت


yek ashena
ساعت21:10---18 آبان 1392
hi honey

delemon tang shode bimarefat maro yek negah bendazi bad nistesh

azizam behnone
پاسخ: تو دیگه کی هستی پسر جان انقد زیادین بهنان که عادت کرد من یکی مخم قاطی پاتی شدست خادتو معرفی کن آفرین پسر خوب


امير
ساعت12:54---7 آبان 1392
سلام وب خوشلي داري به منم سر بزن
پاسخ: سلام تجکر باشه پسر خوب


ی آشنا
ساعت8:59---29 مهر 1392
اخه چـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــرا من چــــــــطوری پیدات کــــــــــــــنم بیا خودمـــــــــــــو معرفی می کـــــــــــــــنم نـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــرو نـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــرو نرو نرو
پاسخ: نبابا بیا معرفی کن ببینم کی هستی خودم میبرمت پیشش نگران پیدا کردنش مباش پسر جان هاهاها


عاشق همیشگیت
ساعت18:48---27 مهر 1392
بهنانه عششششششششششقم چرااااا کجایی الهی من فداتشمممممم دلم برات یک ذره شد بوسسسسسسسسس
پاسخ: برو واسه من ننه غریبم در نیار بهنان هم نیست شما برو بخیرو بسلامت پسرجان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  جمعه 5 مهر 1387برچسب:,ساعت 14:25  توسط behnane